כתב אישום נגד רוצח החייל אלחי טהרלב הי"ד

    קובי פינקלר No Comments on כתב אישום נגד רוצח החייל אלחי טהרלב הי"ד

    כתב אישום הוגש נגד רוצחו של אלחי טהרלב הי"ד ופציעת חייל ושני אזרחים נוספים • כתב אישום נוסף הוגש נגד ערבי שניסה לדקור חיילת במחסום שועפט

    אלחי טהרלב הי"ד צילום: באדיבות המשפחה
    16:58
    13.05.24
    מנחם טוקר No Comments on המציל חוזר לזוועות: "הצלנו לפחות שישים אנשים ממוות בטוח"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום הוגש לבית המשפט הצבאי כתב אישום נגד מאלק חאמד, המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בעופרה, בו נרצח סמל אלחי טהרלב הי"ד ונפצע חייל נוסף.

    חאמד, אשר נעצר מיד לאחר הפיגוע, הואשם ברציחתו של טהרלב הי"ד ובניסיון לרצוח את החייל שנפצע בפיגוע ושני אזרחים נוספים אותם ניסה לדרוס. עוד הואשם חאמד בכך שניסה לרצוח אזרחים וחיילים בשתי הזדמנויות נוספות בחודשים שקדמו לפיגוע. זאת, בגין כך שיצא לבצע פיגוע דקירה ופיגוע דריסה שאותם לא הוציא בסופו של דבר אל הפועל. כמו כן יוחסו לו עבירות בטחון בגין חברותו ופעילותו בחמאס.

    עם הגשת כתב האישום, התביעה הצבאית ביקשה לעצור את חאמד עד תום ההליכים המשפטיים בעניינו. צה"ל משתתף בצערה של משפחת טהרלב ובכאבו של החייל שנפצע בפיגוע, וימשיך לפעול באופן נחוש על מנת למצות את הדין עם פעילי הטרור.

    כמו כן, פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד וסאם דבס בן 21 בגין מעשה טרור של ניסיון רצח.

    על פי כתב האישום, יצא הנאשם מביתו שבמחנה הפליטים שועפט, כשהוא נושא עמו סכין בכיס מכנסיו. הנאשם נסע באוטובוס מתוך מחנה הפליטים עד למחסום שועפט, כדי לבצע פיגוע. בהגיעו למחסום שועפט, ירד הנאשם מהאוטובוס לצורכי בידוק בטחוני. הנאשם התבקש על ידי השוטרים להציג תעודת זהות. הנאשם ראה במחסום את השוטרת ד', אשר תפקידה היה לאבטח את המקום ואשר ניצבה כ-10 מטר ממנו. הנאשם שלף את הסכין, הניפה למעל גובה ראשו, והסתער בריצה לעבר השוטרת, מתוך כוונה לדקור אותה בצווארה ולהורגה. השוטרת דרכה את נשקה, כוונה אותו לעבר הנאשם וצעקה לנאשם לעצור, ובעקבות זאת זרק הנאשם את הסכין.

    הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.



    0 תגובות